Visoms www.medisa.lt parduodamoms prekėms taikoma garantija.
Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.
Į visus Jūsų klausimus atsakysime elektroniniu paštu medisa.lt@gmail.com ir arba telefonu +370 60512345
Prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – Spausti čia
Masažiniams krėslams, masažinėms kapsulėms, suteikiamas 2 metų garantinis aptarnavimas.
Kitais atvejais, kai masažinis krėslas ar masažinė kapsulė naudojama komerciniams tikslams - garantinis laikotarpis gali būti taikomas iki 1 metų.
Baldams suteikiamas 2 metų garantinis aptarnavimas.
Kitais atvejais, kai baldai naudojami komerciniams tikslams - garantinis laikotarpis gali būti taikomas iki 1 metų.
Elektriniams prietaisams suteikiamas 2 metų garantinis aptarnavimas.
Kitais atvejais, kai elektriniai prietaisai naudojami komerciniams tikslams - garantinis laikotarpis gali būti taikomas iki 1 metų.
Prekės, kurios naudojamos individualiai, asmeniniams poreikiams, gali būti taikomas 3 metų garantinis aptarnavimas už papildomą mokestį.
Garantiniai terminai, kurių sąlygos bei terminai nurodomi tų prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.
Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.
Garantinio aptarnavimo laikotarpis yra nurodytas garantiniame talone.
Garantiniam laikotarpiui pasibaigus, prekės nėra priimamos garantiniam remontui.
Pasibaigus prekės garantijai, aptarnavimas atliekamas, jis mokamas.
Norėdami išvengti nesusipratimų, siūlome atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas, o taip pat patikrinti, ar teisingai užpildytas garantinis talonas.
Garantinis talonas galioja tik tada, jei jame teisingai ir tiksliai nurodytas prekės pavadinimas, modelis, gaminio serija (jei yra), numeris, pardavimo data, pardavėjo antspaudas, parašas.
Pateikiant prekę remontui, būtina pateikti galiojantį prekės garantinį taloną. Garantinis remontas atliekamas pagal gamintojo serviso dokumentacija.
Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos.
Prekės garantinis ir pogarantinis aptarnavimas atliekamas pas pirkėją arba prekę išsiuntus pardavėjui, tai priklauso nuo prekės gabaritų, svorio.
Ne maisto prekių grąžinimas ir keitimas:
Prekių (tinkamos - netinkamos) kokybės keitimas ir grąžinimas Spausti čia
Grąžinimas - Spausti čia
Garantinių prekių gavėjo adresas (-ai) nurodytas garantinio serviso kortelėje, kuri gaunama kartu su kiekviena preke.
Prekių kokybė, garantijos
- Prekės grožio salonams ar kitai veiklai vykdyti yra skirtos profesionaliam naudojimui komercinei veiklai vykdyti.
-. Garantuojame įrenginių veikimą be sutrikimo 12 mėnesių (jeigu prekės aprašyme nėra nenurodytas trumpesnis laikotarpis) nuo pardavimo datos. Šiuo laikotarpiu atsiradusius (išryškėjusius) prekės trūkumus pašalinsime be papildomo mokesčio. Atlikus garantinį remontą garantijos laikotarpis nesikeičia ir nėra pratęsiamas.
-. Prekė garantiniam remontui priimama tik su pirkimo dokumentais, švari, originaliame įpakavime, su visais priklausančiais elementais. Kitu atveju, trūkstamų detalių pristatymą garantiniam remontui apmoka pats Pirkėjas.
- Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
- Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
- Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
- Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
- Garantiniam remontui prekę pristato Pirkėjas savo pasirūpintu transportu.
- Prekių pristatymo išlaidas garantiniam remontui, prekių atsiėmimo iš garantinio remonto išlaidas, prekių keitimo arba grąžinimo išlaidas apmoka pats Pirkėjas.
- Kosmetologinių gultų/lovų/ fotelių garantinis remontas atliekamas šių lovų/gultų gamintojo servisuose (Lenkija, Italija). Transportavimo išlaidos į/iš garantinio remonto nėra kompensuojamos, tuo pasirūpina pats Pirkėjas.
Garantinis remontas
Garantinis remontas netaikomas, jei:
- gedimas įvyko dėl instrukcijos nesilaikymo ar neteisingo eksploatavimo;
- pažeistas prekės korpusas;
- jei pažeistos prekės sujungimų plombos;
- dėl didelių elektros įtampos svyravimų elektros tinkle;
- dėl savavališko remonto, perdirbimų ar konstrukcijos pakeitimų;
Netaikoma plastmasiniams korpusams, antgalių ir apdailos detalėms, ašims, dantračiams, dirželiams, jungiamiesiems ir maitinimo laidams, odos bei odos pakaitalų apmušalams; odos bei odos pakaitalų nusidažymui kitais drabužiais ar daiktais;
- diržams, tarpinėms, riebokšliams, guoliams, žarnoms, vandens žarnelėms, ir kitoms detalėms, kurių tarnavimo laikas ribotas;
- jei prietaiso elektrinė dalis buvo sudrėkinta, apipilta vandeniu ar kitu skysčiu;
- prietaisas laikytas žemoje (neigiamoje) temperatūroje;
- jei buvo naudoti kiti priedai (esantys ne pakuotėje, neoriginalūs).
- Prekės garantiniam remontui pristatomos bei atsiimamos iš anksto su pardavėju suderintu adresu Lietuvoje.
- Prekę garantiniam remontui pirkėjas ar jo įgaliotas fizinis asmuo, pristato ir pasiima tik savo lėšomis.
- Atsiradusius prekės trūkumus Pardavėjas šalina garantinio remonto pagalba.
- Naudota prekė, kuriai atsirado defektas nėra grąžinama, tik remontuojama.
- Kėdžių ir lovų/gultų hidraulikai taikoma iki 6 mėnesių garantija.
- Kosmetologiniams aparatams taikoma 12 mėnesių garantija.
Prekių grąžinimas ir keitimas
Parduotos prekės ar paslaugos el.parduotuvėje www.medisa.lt nėra grąžinamos.
- Jeigu Pirkėjui netiko įsigyta prekė, Pardavėjas gali sutikti svarstyti ją keisti, tik jeigu Pirkėjas pateiks raštišką prašymą el.paštu medisa.lt@gmail.com
Užsakomos prekės nėra grąžinamos.
- Grąžinti prekes ne dėl atsiradusių prekės defektų ar trūkumų Pirkėjas gali tik tuo atveju, jei Pardavėjas leidžia jam grąžinti tokias prekes patvirtinęs šį faktą el.paštu.
- Grąžinant prekes ne dėl atsiradusių prekės defektų ar trūkumų, Pirkėjui grąžinami pinigai tik už prekes, atskaičius 25 % administracinį mokestį už užsakymo administravimą, transporto išlaidas grąžinant šias prekes gamintojui - tiekėjui.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Užpildytą laisvos formos prašymą siųskite el.paštu medisa.lt@gmail.com .
- Tuomet kai gausite raštišką Pardavėjo atsakymą galite išsiųsti grąžinamas/keičiamas prekes Pardavėjo nurodytu adresu.
Primename, kad grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:
- Prekė grąžinama originalioje gamintojo pakuotėje, su visomis gamintojo etiketėmis.
- Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nedėvėta ar kitaip naudota, nesugadinta ir nepraradusi vertės).
Grąžinama prekė turi būti supakuota taip, kaip buvo pristatyta Pirkėjui, surinkta prekė negali būti grąžinta.
Prekė neturi būti purvina, dėmėta ar nučiupinėta.
- Tokių prekių atgal nepriimame ir pinigų negrąžiname, todėl siunčiant prekes atgal įsitikinkite, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo reikalavimus.
- Grąžinamos prekės mus turi pasiekti ne ilgiau, kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo datos klientui, kitu atveju prekių atgal nepriimame ir pinigai nebus grąžinami.
- Pinigai už siuntimo išlaidas nėra grąžinami (pinigai grąžinami tik už prekes).
Pirkėjas įsipareigoja:
- Pirkėjas, grąžinantis / keičiantis prekes, ant grąžinamos siuntos privalo nurodyti siuntėjo adresą bei pasirūpinti, kad grąžinamos prekės pasiektų Pardavėja jo adresu.
- Prekės Pirkėjo grąžinamos tik jas Kurjeriu pristatant Pardavėjo adresu.
Pardavėjas įsipareigoja
- Pardavėjas neatsako už siuntas, kurios buvo išsiųstos klaidingu kliento nurodytu adresu.
- Pardavėjas įsipareigoja gavus Jūsų grąžinamas prekes ir apžiūrėjus jų būklę per 30 darbo dienų atlikti pinigų grąžinimą į sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pavedimas apmokant už prekes.
- Negrąžinamos prekės:
Spausti čia
Pinigų grąžinimo tvarka
- Pinigai už prekes yra grąžinami tik į Kliento sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pavedimas mokant už prekes.
- Pinigai negrąžinami, jei pastebėta, jog prekės buvo tyčia arba dėl neatsargaus elgesio sugadintos (paveiktos aukšta temperatūra, pažeistos aštriais objektais ir t.t.).
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Jei Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
Informacija atnaujinta 2024.05.15