1) Prekių pristatymo terminas nurodytas prie prekių aprašymo.
2) Prekės esančios sandėlyje pristatomos per 2 dienas po užsakymo patvirtinimo.
3) Kitais atvejais pristatymo terminas nuo 9 iki 20 ir 37 darbo dienų po užsakymo patvirtinimo.
   a). Kai siuntos gabenamos jūra, dėl kelyje laivui galimų trikdžių, kitų tarnybų įtakojimo, pardavėjas prekės pristatymo termino neįtakoja.
   b). Dėl prekių pristatymo nukelto termino, pardavėjas pirkėją informuoja asmeniškai.
4) Prekių pristatymas prieš šventines dienas gali būti užtęstas keletą dienų, arba terminas neapibrėžiamas, dėl siunčiamų prekių srauto.
5) SVARBU: Pandemijos atvejais prekių tiekimas vykdomas, bet jo terminai priklausomai nuo situacijos pagal priimtas saugos priemones vienose ar kitose šalyse, pardavėjas šioje situacijoje jokios įtakos neturi.
6) Norint gauti tikslesnę informaciją dėl prekių ir pristatymo termino, prašome susisiekti el.paštu: medisa.lt@gmail.com arba paskambinti telefono numeriu: +370 605 12345
7) Įtaka prekių pristatymo terminui:
   a). prekes užsakius penktadienį po pietų ar savaitgalį, į prekių pristatymo dienų terminą  jos neįtraukiamos, užsakymas pradedamas vykdyti tik pirmadienį ar pirmąją darbo dieną.

Siuntų vėlavimas dėl pandemijos:
Sumažėjusi transporto pasiūla, ribotos vietos lėktuvuose, atšaukti skrydžiai, griežta sienų kontrolė ir dėl to ribojamas judėjimas žemės transportu, užsienio paštų problemos – trumpesnės darbo valandos ar trumpesnė darbo savaitė, sumažėjęs personalas ir pan. – visa tai priežastys, dėl kurių stoja arba lėtėja pašto procesai visame pasaulyje ir tarptautinės siuntos keliauja gerokai ilgiau.
Dėl atšauktų skrydžių siuntos iš Kinijos gali vėluoti, daugumoje vėluoja.


Svarbu:
Atkreipkite dėmesį, kad pagal  įstatymus kurjeriai, ekspeditoriai ar vairuotojai neprivalo kelti,  iškrauti prekių ar padėti nunešti prekes iki buto, ar kitos patalpos,  kurių svoris viršija 30 kg.
Prašome pasirūpinti, kad pristatymo metu būtų žmogus, kuris padės Jums pernešti prekes į Jums reikiamas patalpas.