1. Bendros prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės
1.1. Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
- Prekės nebuvo naudojamos.
- Prekės nebuvo sugadintos.
- Kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje.
- Nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės ir kt.).
- Grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.
- Jūsų gražinamos prekės yra pristatomos į sandėlį, kur įvertinama, ar prekės buvo grąžintos laikantis aukščiau nurodytų sąlygų.
1.2. Jei Pirkėjas tiesiog nori grąžinti prekę, tai galite padaryti per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos. Tokiu atveju Pardavėjas Pirkėjui grąžins pinigus. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. ATMINKITE, kad prekės transportavimo kaštai Jums negrąžinami. Jei norite pasirinkti kitą produktą, turite grąžinti pirmąjį ir užsisakyti naują prekę.
1.3. Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas.
1.4. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas ar Pardavėjo atstovas nepriima daikto grąžinimui.
1.5. Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje - tik gamintojo, kurioje jis buvo pristatytas.
1.6. Prekės Pardavėjui grąžinamos Pirkėjo sąskaita, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.
1.7. Kai grąžinama nekokybiška prekė - nenaudota Pirkėjo, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai Pardavėjas neturi analogiškos prekės, Pardavėjas Pirkėjui grąžins už prekę sumokėtus pinigus.
1.8. Pirkėjas norėdamas grąžinti, keisti prekę, užpildo Prekių grąžinimo- keitimo dokumentą. Dėl šio dokumento kreipkitės į Pardavėją ir jį pateiksime el. paštu.

2. Nenurodant priežasties atsisakyti sutarties per 14 dienų ( išskyrus nustatytas išimtis) (CK 6.228 10 str.)
Straipsnio redakcija įsigalioja nuo: 2016-11-18
Teisės akto redakcija įsigalioja nuo: 2020-05-30
Teisės akto statusas: Galiojantis
http://www.infolex.lt/ta/12755:str6.228-10

3. Kada prekės nekeičiamos ir negrąžinamos?
3.1. Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
3.2. Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
Galioja nuo: 2016.11.07
http://www.vartotojai.lt/index.php?id=10851
3.3. Netinkamos kokybės daiktų keitimas ir grąžinimas
Galioja nuo: 2016.12.06
http://www.vartotojai.lt/index.php?id=1058

4. Prekės vizualizacija internete:
4.1. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
4.2. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į Pardavėją el. paštu medisa.lt@gmail.com , (taip pat prisegus ir prekės sąskaitą).
4.3. Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos  Pardavėjui, arba Pardavėjui atvykus pas Pirkėją ir tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.

5. Baigiamosios nuostatos.
5.1. Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
5.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

Informacija atnaujinta 2020.07.15